80

vårkollektion på zara






jag var en runda på stan idag efter jobbet och köpte underbart fina påskdekorationer, från favoritbutiken grönbergs interiör:), ska visa dem imorgon.

jag gick i en snabbis på zara också. deras nya vårkollektion är helt i min smak, härliga klänningar, blusar, pastellfärger, spets och en massa puderrosa, till min stora glädje!!

(efter ett missöde med oboy :) på tangentbordet fungerar inte knappen caps lock, där av kan jag inte skriva stora bokstäver idag...)










Kommentarer
Postat av: Anna

Var på Zara i lördags och hittade hur mycket som helst som jag ville ha med hem.

Hoppas det löser sig med tagentbordet, lätt hänt det där ;)



2012-03-08 @ 08:24:32
URL: http://anderssonlindstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
prinsar&prinsessor -