80

Låt gammalt bli nytt

Bilder: Beckers






Låt gammalt bli nytt.
Jag älskar charmiga gamla möbler, och med hjälp av lite färg, en pensel och din fantasi kan du förvandla en gammal sliten möbel till något otroligt vackert. Det gäller att inte bara se en sliten gammal möbel utan även dess potential och möjlighet.

Jag har ofta köpt möbler till barnens rum som andra fått en mindre chock utav och en ännu större chock efter att jag "restaurerat" om dem :) 

Bilderna ovan kommer från Beckers som tipsar om att måla om gamla möbler. Byrån, sängen, stolarna har ju blivit fantastiskt fina och fått nytt liv med lite färg. 

Härligt med de söta molnen på väggen, också ett enkelt sätt att ge rummet lite personlighet som barnen uppskattar. För att ladda ner chablonerna till molnen klickar du här











Kommentarer
Postat av: sofie

ja det är ju så charmigt med gamla möbler som man gör om och man får ju ett mer unikt rum! Vore skoj att få se lite av de möbler som du gjort om!

2012-03-12 @ 21:40:25
URL: http://blomstertappan.blogg.se/
Postat av: Jenny

Våra möbler är en salig blandning från dom stora varuhusen och några gamla godbitar från förr. Jag tycker att det är dom där gamla omgjorda möblerna som gör hemmet lite unikt och hemtrevligt. Sådant som inte alla andra har och kan köpa på närmsta EM eller ikea.

2012-03-14 @ 09:37:21
URL: http://myhousemylifemywords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
prinsar&prinsessor -