80

Första Biobesöket






Min lilla älskling var på Bio för första gången idag, bara han och pappa, en far och son dag! Benj fyller nämligen 4 år imorgon!! :)

Så han fick en lien "försmaks present" idag, i morgon blir det glasskalas på dagis och på söndag blir han uppvaktad av släkten, så han har det bra han!

 Jag hittade jätte söta "mini maränger" på Ica Maxi idag som jag aldrig sett för!






Smått och gott till glasskalasen på dagis :)




Nu ska jag krypa till sängs för imorgon blir det en lååång dag med styrelse möte på dagis! God natt!








Kommentarer
Postat av: Marie

Ohh så glad han ska vara att få gå på bio med pappa =D. Samt härligt firande han får i flera dagar =D



Så söta minimaränger =D

2012-02-08 @ 00:29:25
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh vad mysigt och spännande med biobesök.

Dom marängerna är jättegoda, sedan vi testade dom första gången vill vi bara ha minimarängerna :)



Ha en bra onsdag!

2012-02-08 @ 07:30:05
URL: http://anderssonlindstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
prinsar&prinsessor -