80

Utmaning ;)






God kväll! Jag har fått en rolig utmaning av fina Sofie, tack fina du för att du tänkte på mig!






1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Åh herre Gud, det minns jag knappt........då gick jag ju på gymnasiet, i den lilla. lilla staden Motala och drömde mig bort till storstan Stockholm! :)

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Det var en härlig tid, då var jag mammaledig med en 4 månade gammal prinsessa. 
 

3) FEM SNACKS DU GILLAR?
Chipps, choklad, crostini, popcorn och ostbågar!

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL?
Förutom alla barnvisor som vi kör med här hemma så måste jag faktiskt erkänna att jag nog inte skulle klara en hel text på någon låt :/ 

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR?
Öppna något eget, köpa ett vackert hus här i Sverige men också i ett varmt härligt land! :) Dela med mig till familj och de behövande.
 

6) FEM DÅLIGA VANOR?
Jag har väldigt svårt för att prata tyst, är ofta alldeles för snäll och har svårt för att säga nej.

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA?
Vara med min underbara familj, blogga ;), resa, shoppa, äta god mat, gå till frisören.


8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA?

Man ska nog aldrig säga aldrig :) så jag passar på den frågan.

9) FEM FAVORITLEKSAKER?
Min iphone, datorn........ mitt smink..

10) FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN:
Det får bil några av mina favorit bloggerskor :)
Johanna, Ida, Engla, Stina och Anna-Stina.



Hoppas att ni antar utmaningen ;) ha en fin kväll!









Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad kul! Mina svar ligger uppe nu. :-)



Vore jättekul om du kunde tipsa om bra butiker/inredning och barnbutiker i Göteborg då vi som sagt planerar att åka dit nu i februari.

2012-02-03 @ 10:11:46
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
prinsar&prinsessor -