80

Fredagsmys


 Den underbara världskartan hittar du på Mr Persvall  



Finns att beställa här   
 



God kväll!


Nu har myskvällen startat hemma hos oss, Isabella sussar sött sen klockan sju och Benji är knapt vaken. Så jag och min man har planer på ett superbra sällskapspel, Römi, jag tror inte att den finns i sverige men är nog det bästa spel som finns, speciellt med ett glas rött. Imorgon blir det fix inför Benjis 4 års kalas :)

Min allra bästa vän väntar sitt första barn! En liten Alexander :) och hon frågade mig var man kan hitta världskarta som tapet. En underbar ide till ett pojkrum! För er som är inne på samma ide finns sådanna varianter att hitta här.



Ha en underbar fredagskväll!!









Kommentarer
Postat av: Sofie

å så fin världskartan var på den översta bilden! skulle nog kunna tänka mig att ha den på andra ställen i huset med än i barnrummet!

Tack tack för ditt råd om hur vi ska få lill-loppan att sova! På måndag ska vi ta tag i det, då jobbar inte sambon på några kvällar och tror att vi behövs båda två för att klara det, då ska vi försöka få henne att somna i sin egen säng. Fasar redan nu för det, men tänker så skönt det kommer att bli när vi väll får kläm på det och hon blir trygg i att somna där! och tänk att få lite mer egentid på kvällarna, kommer ju kännas som värsta lyxen! haha!

Hoppas ni har en mysig fredagskväll med spel och vin! Kram!

2012-02-10 @ 22:58:13
URL: http://blomstertappan.blogg.se/
Postat av: Marie

Fredagar är bästaste =D

2012-02-10 @ 23:32:45
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Lina - Mamma till Eila

Å den översta världskartan är så himla fin! Har kikat på den många gånger men aldrig slått till men nu blir jag sugen igen... :)

2012-02-12 @ 13:58:52
URL: http://myroe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
prinsar&prinsessor -