80

Loppisfynd

Ett av mina stora passioner är LOPPIS. Jag älskar att hitta fina gamla leksaker och möbler till barnens rum. Men även smått & gått till mig själv. Ibland hittar man en massa söta saker och ibland ingenting, det är just det som gör det så spännande.

Idag ska jag och barnen ge oss ut på "skattjakt". Om vi fyndar något kul ska jag göra ett inlägg om det!
TIDIGARE LOPPISFYND, en underbar söt barnspegel som jag slipade och målade om. Den förgyller barnrummet och är perfekt för barnen att spegla sig i. Jag har en massa andra roliga fynd som jag kommer att lägga upp på bloggen.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Gud så tjusig! Vi har dåligt med loppisar här. Vi bor 6 mil från Oslo på en mindre ort men här finns i varje fall en trevlig som har öppet en gång i veckan. Där hittar jag smått och gott ibland och ibland inget alls precis som du skriver.



Ett fynd som jag ska ta itu med snart är faktiskt en vikvägg som vi fann på husets vind. Huset är från 30-talet och jag skulle gissa att vikväggen är minst 40-50 år. Den ska få sig en omgång med färg och lite tyg så blir den underbar! :-)

2011-11-11 @ 08:23:54
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
prinsar&prinsessor -