80

Till avent och paketkalendern...



Underbar glamorös juldekoration till advent, till söndag blir det klart och då får ni se resultatet ;)
(Påfågel, svamp och mossa kommer från den fina butiken Grönbergs interiör).





Smått & gott till paketkalendern.




och en amaryllis♥



Idag har jag förökt att hinna med lite julförberedelser till advent och till paketkalendern. Hann som vanligt inte alls med allt jag hade planerat och tappade dessutom bort en påse med Didriksson regnkläder till Isabella :( så typiskt mig!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Oh så typiskt! Vi ska idag iväg på julmarknad i Oslo centrum och sen blir det ju lite shopping på det om jag bara hittar något som faller mig i smaken. ;-)

2011-11-26 @ 09:02:36
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
prinsar&prinsessor -