80

Julklappstips









God morgon alla fina!!
Nu har vi vaknat här hemma och ser fram emot en skön och lat söndag, så härligt :)

Denna söndagens julklappstips är barn kök. En väldigt popular inredning och det finns så många fina att välja mellan. Här kan barnen leka i timtal, baka och ha skoj. Både tjejer och killar, min son leker mycket med sitt kök och även hans killkompisar som kommer på besök :)
Dessa två fina finns på Lajbansson för 3580 kr och 2890 kr.




En annan jättefin barnspis är IKEAS och passar fint till killarna :) 
den kostar 999 kr


Kommentarer
Postat av: Elin Gabriella - Mops, chihuahua och bebis i magen ♥

Det är ju så fint med små barnkök :) Kram!

2011-11-20 @ 17:29:52
URL: http://elingabriella.se
Postat av: Emma

Superfina kök!

Min lillkille kommer få ett sånt nu under jul och födelsedag. Han älskar att laga mat och greja i köket.



Jättekul att du hittat in på min blogg och att du kommer tillbaka!! Jag kommer definitivt att titta in tillbaka hit också :)

2011-11-23 @ 21:27:33
URL: http://emmsaklemmsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
prinsar&prinsessor -