80

Bak och mys hos syrran





Julfint och julgott som varm vit chokladdryck, ur den härliga tidningen Jeanne d'arc living.




Syrrans senaste vintage fynd



Syrran står och bakar en riktigt stor sats till hennes sons klass som har konsär idag. Det blev säkert en 100 st......




...... Ungerska pogácsa blev det som är ljuvligt gott. Specielt om man äter dem varma direkt från ungnen ;)



Idag myste jag och mamma hemma hos min extra mamma, syrran. Ricktigt trevligt var det som vanligt, med bak, och julmust :) och en riktigt härlig stämning.


Kommentarer
Postat av: Eva

Kan tänka mig att ni har haft riktigt härligt :-), synd att jag missade alltihop. Puss

2011-11-25 @ 10:47:14
Postat av: Sofie

Så juligt och mysigt ni verkar ha haft det! Jag fyndade en likadan mässings "kruka" i somras, man har inte riktigt vetat vad jag skulle ha i den, men så fin det blev med ljus, tack för tipset! Vet du vad hon hade i botten så ljusen stod upp?

2011-11-25 @ 10:59:00
URL: http://blomstertappan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
prinsar&prinsessor -