80

Keep calm and wear chanel

 





Jag har fått ett litet morgon problem sedan jag börjat jobba igen efter min mammaledighet.
Jag hinner inte och vet framförallt  inte vad jag ska ta på mig på mornarna!! Nu ska jag ju välja ut 3 outfits varje morgon :) så det har blivit lite av ett stressmoment.


Därför ska jag nu följa min kloka fars råd! Han gav mig nämligen tippset att på kvällen ställa fram mina kläder inför morgondagen. En ny god vana :) och imorgon får det bli chanel ;)


Keep calm and wear chanel.









Kommentarer
Postat av: Linda

Smart det där!

2012-02-05 @ 20:17:18
URL: http://alltochelleringet.blogspot.com
Postat av: Sofie

ja det är ett väldigt smart system! Jag gjorde så när jag jobbade innan mammaledigheten. Min klocka ringde 04.45 och då är hjärnan (iallafall inte min) inte så vaken så då bestämde jag alltid morgonsdagens outfit kvällen innan och hände fram den så det sen bara var att hoppa i kläderna på morgonen! perfekt! Kram

2012-02-05 @ 22:44:19
URL: http://blomstertappan.blogg.se/
Postat av: Eva

Jättebra, :-)

2012-02-06 @ 00:28:29
Postat av: Anna

Ett måste här hemma då nätterna alltid slutar med att vi alla sover i vår säng. Jag ska upp i ottan och försöka att inte väcka någon så det är bara att lägga fram sin outfit kvällen innan. Börjar vänja mig men ibland har man glömt en bh eller det värsta var en kjol en gång och då får man treva sig fram i mörkret och hoppas på att hitta något bra ;)

2012-02-07 @ 11:57:59
URL: http://anderssonlindstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
prinsar&prinsessor -