80

Retro











 Härlig mys fredag igen, nu när jag är tillbaka på mitt jobb efter min mammaledighet känns fredagen extra belönande, dagarna tillsammans med familjen känns sssååå korta så man får verkligen ta vara på alla stunder tilsammans.

Hittade en underbar lien webbutik igårkväll med en massa sockersöta saker till barnrummet i underbar retrostil, man dör ju lie altså. De har fina kuddar, askar och kalender som man kan ha i all evighet då man ställer in den själv. Besök webbutiken på: Wuandwu




Kommentarer
Postat av: Sofie

gud så mycket fina saker!! jag tror inte jag vågar gå in på den sidan, jag kommer fastna där för evigt!

2011-12-04 @ 18:37:04
URL: http://blomstertappan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Godisburken o kalendern finns här i Norge och jag tror att jag ska köpa den nu till veckan då vi ska förbi en Kremmerhusetbutik. :-)

2011-12-05 @ 07:33:58
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
prinsar&prinsessor -