80

Little Princess schablon






Om man är lite konstnärligt laggd kan man faktiskt göra en egen schablon eller rita och skriva direkt på väggen. Innan Min dotter Isabella föddes hittade jag denna underbara schablon som är på bilden ovan. Gizmolina hade den också i hennes dotters underbara rum. Men tyvärr kunde jag inte hitta den i Sverige utan på en tysk hemsida :( och jag tyckte att det blev alldeles för dyrt med frakt och allt. Så jag gav mig på ett försök att göra den själv! Det blev inte exakt eftersom jag valde att göta en schablon och de små krummelurerna blev alldeles för krongligt att få till. Men jag blev ändå supernöjd med resultatet.














Och så här blev resultatet ;)










Kommentarer
Postat av: Johanna

Gud vad fint och pyssligt! Jag skulle också vilja skriva något och så men då vi har fibertapet är jag rädd för att det ska bli "buckligt" men vi får se. Jag ska satsa på en tavelvägg först så får man se hur mycket plats som finns kvar efter det :D

2012-01-05 @ 19:01:47
URL: http://passionforpoison.blogg.se/
Postat av: mrsjanuary

Wow vad snyggt! Duktig du är!

Jag hade sabbat det totalt.

Kram

2012-01-06 @ 17:04:49
URL: http://www.mrsjanuary.blogspot.com
Postat av: marie

vad vackert barnrum du gjort! Jag letar inspiration till barnrum och hittade till din sida. Vilken säng ni fått tag i.



Är du nöjd med den rosa sänghimmeln från ellos??

Postat av: Lilli- I väntan på telning nr 2

Hej, vad heter det typsnittet?

2012-02-13 @ 17:17:31
URL: http://curiousme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
prinsar&prinsessor -