80

Sänghimmel





Jag har länge funderat över en fin sänghimmel till Isabella när hon blir lite äldre och får en växasäng, och nu tror jag att jag funderat färdigt :) bilden ovan är helt underbar. En vacker lösning på sänghimmeln och kristallkronan är så fin till. Nu gäller det bara att flytta till ett hus eller lägenhet som har högt till tak ;) annars tror jag faktiskt att denna lösning inte blir lika vacker.

Hoppas föresten att alla njuter av härlig fredags mys!! Nu ska i alla fall jag krypa ner i soffan framför tv:n :)









Kommentarer
Postat av: Linda

Oj oj oj, jo den kräver nog sin takhöjd. Men elegant är det! Fint!

Kram Linda

2012-01-06 @ 22:45:25
URL: http://alltochelleringet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
prinsar&prinsessor -