80

Sittpall från Ellos









På begäran av min bästa bloggvännina Johanna som har en fantastisk blogg så har jag tagit lite kort på våran "soffbord" för att visa hur den ser ut, då hon ska köpa en lika dan.

Vi köpte den för över ett år sedan. Jag älskar den och den är nog ett av mina bästa inrednings köp. När vi sålde våran gamla soffbord funderade vi länge över valet av ett nytt. Då jag inte hittade någon fastnade jag för denna sittpall. Så vi har den som soffbord :) och den fungerar utbärkt, då vi ska ha det lite mysigt med tända ljus eller äta något smarrigt sätter jag en bricka på den. Dessutom är den jätte bra när man har små barn då den inte har vassa kanter som de kan slå sig på.

Där emot är den lite för liten för just ett soffbord, så jag kom på lösningen att köpa en till och sätta ihopp dem till en stor. Det har bara inte blivit av ännu.

Den finns i flera olika färger. Jag såg att den numera även finns i turkos! Vi har den gråa, som skiftar en aning åt blått vilket passar underbart med våran övriga inredning. Där emot måste jag tillägga att färgen på Ellos hemsida inte stämmer överens med verkligheten, i alla fall på den gråa. Vilket jag tack och lov visste innan jag köpte den. Du hittar den här.



Önskar er en underbart härlig lördag!









Kommentarer
Postat av: Linda

Vad fin pall! Och härlig färg på mattan. Tjusigt!

2012-01-28 @ 13:27:47
URL: http://alltochelleringet.blogspot.com
Postat av: Marie

Ohh sicken läcker, blir nog toppenbra att ha två st där. Snyggt med turkos, samt lila gillade jag med =D



Hoppas att ni haft en toppendag

kramar

2012-01-29 @ 00:37:24
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Emma - med prinsessan i magen ♥

Så fint ni ser ut att ha det hemma! Trodde bilderna var från en inredningstidning eller något först. Kan man hitta fler bilder från ert hem i din blogg? :)



Oj, trodde du var typ max 22! Du såg så ung ut på din bild i profilen :)



Kram!

2012-01-29 @ 10:08:13
URL: http://emmaskoog.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Tack snälla för bilden! Många säger att den är liten men jisses den där är perfekt i mina ögon och därför ville jag se bild på den. Ska klicka hem den bara jag får grepp om en bra rabattkod! ;-)

2012-01-30 @ 08:26:16
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
prinsar&prinsessor -