80

Söndags mys




God kväll alla underbara läsare!


Har haft en riktigt fin söndag. Vi var hemma hos min syster Melinda som var Benjis barnvakt. Han hade trivts jätte bra och fick hem en hel drös med vackra teckningar som min syster hade ritat :) Det är ssååååå otroligt svårt att ta sig hem från henne, varje sekund tillsammans med henne är som en gåva för mig, älskar dig så otroligt mycket Melinda!!

Efter att vi tagit oss hem blev det en sen men underbart god middag. En hel lax som stekte till sig i ugnen och under tiden hade vi mysig ritstund.




Hoppas att även ni haft en fin söndag.









Kommentarer
Postat av: Marie

Ohhh så fina bilder och gott med lax

2012-02-19 @ 22:11:54
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Marie

Hehe man tackar =D

2012-02-19 @ 22:24:10
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Melinda

Jag älskar dig med!

2012-02-20 @ 09:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
prinsar&prinsessor -