80

Sockersött till barnköket









Min lilla Isabella har börjat intressera sig för matlagning och köksartiklar ;)

Så jag har bestämt mig för att fixa till deras lilla mini kök som de har i deras rum. Har sneglat lite på utbudet lite här och var men när jag var på Åhléns senast såg jag att de hade en massa supersött på köksavdelningen som man mycket väl kan ha till barn. Små söta burkar, mini stekpannor, grytor, sil och jätte söta små slevar som tyvärr inte finns på webbsidan. 

Jag har ännu inte köpt något men ska absolut samla på mig lite smått och gått från Åhléns kök avdelning ;)





Önskar er en härlig start på veckan!!







Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode och min vardag

Åh så mycket fint!

2012-04-16 @ 21:43:37
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh så mycket fint och inspirerande. Jag är ju galen i småblommigt och dessa fina färger.

2012-04-17 @ 06:33:01
URL: http://anderssonlindstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
prinsar&prinsessor -