80

Min blogg flyttar till Trendsales ;)





God kväll alla mina underbara läsare. Ikväll har jag en otroligt rolig nyhet att dela, med er. Jag har nämligen blivit tillfrågad att vara Trensales mamma blogg, en underbar sida som säljer mängder med fantastiska varor och märken. Så nu packar jag ihop här på bloggen och flyttar över. Från och med imorgon eftermiddag kommer jag alltså att blogga från deras hemsida. Absolut inga konstigheter, kommer att fortsätta att blogga i samma anda.

Så vi ses där. Återkommer imorgon med min nya adress ;)



Önskar er en underbar kväll!











Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode och min vardag

Vad roligt!

2012-04-26 @ 22:36:52
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: madelein - mamma till sex, tillgångar; Autism - ADHD

Vad kul!

Tack så mycket!

Nu är jag hemma efter en dag i Stockholm, har mycket nu :P

2012-04-27 @ 00:06:07
URL: http://madelein.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
prinsar&prinsessor -