80

Hemtelefon med pekskärm


Framtiden är här :)
Nu har GIGASET kommit med världens första hemtelefon med pekskärm.

Jag har en iPhone och jag ÄLSKAR den just för pekskärmens skull, det kan inte bli enklare att använda en telefon. Som min försäljare kallade det, en pensionärs telefon :)

 Jag har börjat tycka att det är komplicerat att lära sig alla apparater nu när tekniken kar gått framåt med stormsteg. Men med pekskärmen är tekniken på högsta nivå och ändå super enkel att hantera och förstå. Precis som jag vill ha det.

GIGASETS nya hemtelefon är även snyggt designad :) just nu kan du bli testpilot, hos Smartson. Ansök senast 24:de november.



Kommentarer
Postat av: therese

Men hur många är de tsom har hemtelefon nu för tiden? Kanske lite onödigt? :) Vad vet jag, jag har då ingen iaf!

2011-11-22 @ 18:39:51
URL: http://tinythess.blogg.se/
Postat av: therese

Sv: Tack du! :)



Jaså, ja då förstår jag! blir ju dyrt i längden. Jag har gratis sms, och ringer gratis till telia så jag smsar helst så man inte gör av med allt för mycket pengar. Men konstigt nog blir alltid räkningen lika hög.. haha

2011-11-22 @ 18:56:23
URL: http://tinythess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
prinsar&prinsessor -