80

Nu börjar julstöket




För er som är klara med det mesta inför julen hittade jag en fin julstjärna som man kan vika själv.



Idag var min sista arbetsdag inför julen. Så nu börjar julstöket hemma hos oss:) I morgon bitti ska jag storhandla med syrran och baka jul-kakor! Jag ligger tyvärr efter rejält med allt, det ända jag har gjort inför jul är att jag har handlat granen. Så nu gäller det att kavla upp ärmarna och sätta igång!

Fick en underbar julklapp från jobbet med en massa godsaker.





Kommentarer
Postat av: Eleonore

Vi är klara med det mesta, bara köttbullar och skinkan som ska fixas idag :) Var en jättefin stjärna!

Ja fiskburgaren rekommenderas!

2011-12-23 @ 10:48:55
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/
Postat av: Malinne- Mamma till Nellie och Tiffanie

Vi är klara med ALLT,Känns så underbart skönt att kunna sitta och softa i soffan utan stress ;)



Hoppas ni får en bra julafton

GOD JUL

Kramar

2011-12-23 @ 20:21:05
URL: http://malinnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
prinsar&prinsessor -